Solutii de Promovare a Unei Afaceri in Agricultura

Procesul de promovare a unei afaceri in agricultura poate fi anevoios, in special pentru micile afaceri de familie din acest domeniu. Acest articol va propune in continuare cateva solutii de comunicare ce pot deschide noi oportunitati pentru o afacere agricola. Comunicarea directa este o etapa indispensabila oricarui plan de promovare a unei afaceri in agricultura. 


In cazul afacerilor agricole aceasta vizeaza: promovarea produselor in randul clientilor directi prin participarea la targuri si evenimente de specialitate, realizarea de materiale de promovare de tipul brosurilor sau pliantelor, trimiterea de oferte personalizate, distributia produselor prin magazine online, organizarea de lansari si prezentari de produs.

Un segment aparte in ceea ce priveste planul de promovare a unei afaceri in agricultura il constituie comunicarea online. In general, pe de o parte, majoritatea afacerilor isi contureaza prezenta online, iar pe de alta parte, majoritatea clientilor cauta tot mai mult potentiali furnizori in mediul online. Enumeram in continuare cateva modalitati de comunicare online: promovarea unui site de prezentare, promovarea pe alte site-uri de specialitate, trimiterea de newslettere, inscrierea in directoare de afaceri nationale si externe.

Promovarea in presa constituie o alta oportunitate importanta de promovare a unei afaceri in agricultura. Realizarea de articole si comunicate de presa, parteneriatele media cu publicatiile de agricultura pot scoate o mica afacere agricola din anonimat pentru a o propulsa la un nou nivel de dezvoltare.
SHARE

Centrul de Stiri

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu