Pasi de Urmat pentru a aduce Hainele En-Gros pe Rafturile Magazinelor

Vindeti haine en gros doar in mediul online sau aveti produse si in magazinele fizice? Indiferent de varianta pe care mergeti, exista 4 pasi de urmat pentru a aduce hainele en-gros pe rafturile digitale sau pe rafturile fizice:


1. Stabiliti-va termenii de lucru
Exista cativa termeni specifici pe care trebuie sa ii aveti bine pusi la punct inainte de a discuta cu magazinele. Ce intrebari vor fi puse de magazine?
• care este comanda voastra minima? Care este cantitatea minima pentru o comanda repetata? Puteti stabili cantitatea minima fie dupa numarul de bucati, fie dupa o suma minima ce trebuie atinsa. Mai ales, in situatia in care vindeti haine en-gros, trebuie sa calculati atent! Cantitatea minima trebuie sa acopere costul prin volum.
• care este timpul de livrare? De la plasarea comenzii si pana la livrarea propriu-zisa, magazinele trebuie sa stie exact cand vor primi marfa.
• care sunt conditiile de plata? Poate cea mai buna solutie este sa trimiteti marfa, dupa ce magazinele au realizat deja plata catre voi. Unele magazinele poate vor cere o intelegere de plata in 30 de zile (veti primi banii in maxim 30 de zile dupa ce comanda a ajuns la magazine). Strategia voastra de afaceri este factorul decisiv aici. Puteti astepta o perioada asa lunga pentru a acoperi costul productiei?
• cum faceti livrarea? Oferiti asigurare? Decideti cum veti cere plata pentru livrare (pe numarul de articole, pe kilogram etc) si ce firma de curierat veti folosi. In plus, ganditi-va cum rezolvati situatiile in care pachetele vor ajunge deteriorate sau se vor pierde (fiti pregatiti pentru orice situatia neplacuta si neprevazuta!). Stabiliti de la bun inceput o intelegere cu magazinul in care sa stipulati cine va fi considerat responsabil pentru daune dupa ce pachetele au fost expediate. Puteti oferi o asigurare (cu o taxa suplimentara) care sa acopere costul pachetelor deteriorate sau pierdute.

2. Creati o fisa de prezentare
Prima impresie conteaza! Din acest motiv, in fisa voastra de prezentare includeti:
• detalii importante despre compania voastra
• termenii de lucru (prezentati mai sus)
• pasii de urmat pentru a face o comanda
• un catalog de produse ce contine: pretul de vanzare en-gros, MSRP-ul (pretul de vanzare cu amanuntul sugerat producatorului), codul SKU, numele produsului, marimile si modele disponibile.

3. Optimizati website-ul pentru a transmite clar mesajul ca vindeti haine en-gros
Atat prin mesajul creat, cat si prin design, face o optimizare pe website-ul vostru in care sa spuneti clar ca vindeti in regim en-gros. Realizati o sectiune pe homepage in care sa specificati ce imbracraminte en gros vindeti, de la ce branduri, etc. Includeti si un call-to-action printr-un formular de contact. Astfel, cei interesati vor  furniza detaliile necesare pentru a incepe o posibila colaborare. Odata ce ati ajuns in magazine, puteti pune pe website o harta in care le spuneti utilizatorilor unde va pot gasi hainele.

4. Contactati afacerile locale
Odata ce ati stabilit termenii de lucru, mergeti si discutati cu reprezentantii afacerilor locale si decideti unde se potriveste cel mai bine brandul vostru.  Cautati datele de contact ale unui reprezentat si programati o intalnire in care sa oferiti mostre si sa prezentati povestea brandului vostru. Vanzarea en gros cere o planificare serioasa, o cercetare a pietei si produse de calitate pe rafturile magazinelor pentru a atinge obiectivele propuse. Mult succes!
SHARE

Centrul de Stiri

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Trimiteți un comentariu